24 September, 2010

BLOODLINE 13 KETURUNAN

Keturunan-keturunan ini terpilih antara sebabnya ialah kemahiran atau pengetahuan yang dimiliki oleh mereka yang dapat digunakan dan dimanipulasikan oleh Dajjal Laknatullah bagi melicinkan kerjanya.Rockefeller misalnya berpengaruh dalam bidang perniagaan minyak (Standard Oil, Exxonmobil) dan Rothschild diketahui umum menguasai kewangan dan perbankan.Keluarga lain misalnya Collins pula dihormati kerana darah keturunannya yang mengamalkan sihir dan penyembahan syaitan, dengan kata lain diperlukan sebagai rahib Iblis bagi upacara ritual Illuminati.

Memang benar sekarang keturunan-keturunan ini hampir diketahui umum. Dengan penguasaan ekonomi negara² maju. Mereka adalah keluarga terpilih untuk menjadi hamba pengikut Dajjal bagi menjalankan pelbagai kegiatan durjana di merata dunia.Ini adalah kajian seorang pengkaji,mungkin ada lagi keturunan Illuminati yang terpilih tetapi walauapapun tindakan Dajjal The AntiChrist, tindakannya pasti dibongkar oleh Yang Maha Mengetahui. Dibawah desenaraikan 13 keturunan berikut:




~The Astor Bloodline~The Bundy Bloodline~The Collins Bloodline~The DuPont Bloodline~The Freeman Bloodline~The Kennedy Bloodline~The Li Bloodline~The Onassis Bloodline~The Reynolds bloodline~The Rockefeller Bloodline~The Rothschild Bloodline~The Russell Bloodline
~The Van Duyn Bloodline~

No comments: